Skræddersyede kommunikationskurser i din virksomhed

Vi har mange års erfaring med at udvikle og gennemføre målrettede kommunikationskurser, workshops og længere uddannelsesforløb til både små og store private virksomheder og offentlige institutioner.

Vores interne kurser tager naturligvis altid udgangspunkt i netop:

  • jeres kommunikationsopgaver og -tekster
  • jeres medarbejderes kompetencer, udfordringer og behov
  • jeres virksomheds eventuelle sprog- og kommunikationspolitik og skriveguides/skabeloner.

Finder I ikke, hvad I har brug for i vores udbud af åbne kurser?

Ring til os på 35 10 22 55 og hør, hvordan vi kan sammensætte et forløb, der passer perfekt til jeres kommunikationsopgaver, udfordringer og ønsker.

Få et uforpligtende tilbud på et kursus

Få en kundeaftale - og spar op til 30 %

10 % i rabat
Køb kurser for
50.000 kr.
- og få 10 % i rabat på:
  • alle åbne kurser
  • alle interne kurser
  • alle konsulentydelser
20 % i rabat
Køb kurser for
75.000 kr.
- og få 20 % i rabat på:
  • alle åbne kurser
  • alle interne kurser
  • alle konsulentydelser
30 % i rabat
Køb kurser for
100.000 kr.
- og få 30 % i rabat på:
  • alle åbne kurser
  • alle interne kurser
  • alle konsulentydelser

Fuldt overblik og mindre administration

Med jeres egen kundeside kan I altid nemt få overblik over:

  • hvilke kurser der er bestilt og afholdt
  • hvilke medarbejdere der deltager på de forskellige kurser
  • jeres kursusbudget
  • kursusevalueringer
  • eventuelle testresultater
  • kursusmateriale
  • og meget andet.

Fleksible aftaler, tilpasset jeres ønsker

Vi sammensætter jeres aftale, som I ønsker det:

  • Skal medarbejderne fx selv kunne melde sig til vores åbne kurser direkte hos os, eller skal tilmeldingen foregå via jer?
  • Skal medarbejderne kunne melde sig til alle vores kurser, eller kun nogle særlige udvalgte kurser?
  • Skal ordningen gælde for alle medarbejdere eller kun for en særlig medarbejdergruppe?
  • Skal aftalen også gælde for konsulentydelser?
  • Skal hele beløbet betales på én gang, så I får ro på budgettet resten af året, eller skal betalingen deles op i rater?

Er det nu, at jeres virksomhed skal have opgraderet jeres kommunikation?

Vi anvender cookies for at måle trafik. Mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk