Kommunikation der skaber resultater

Din virksomheds succes, relationer og ansigt udadtil er i høj grad påvirket af, hvordan I kommunikerer til og med omverdenen. Det kan derfor betale sig at tage kommunikationen alvorligt. Lad os hjælpe din virksomhed med:

  • at kommunikere skarpt, målrettet og overbevisende i overensstemmelse med jeres forretningsmæssige mål og ønskede profil
  • at få jeres gode historier og væsentlige budskaber ud over rampen til (potentielle) kunder, samarbejdspartnere og andre interessenter
  • at kommunikere i en tone og med et sprog, der ikke bare er korrekt og forståeligt, men også understøtter jeres ønskede ansigt udadtil

Profilmagasiner

Profilmagasiner

Profiler jeres virksomhed, budskaber og produkter professionelt og målrettet: Brug profilmagasinet som et interessant og professionelt visitkort over for potentielle kunder og samarbejdspartnere, som kunde- eller medarbejderblad eller i forbindelse med særlige begivenheder som messer og jubilæer. Muligheder er mange.Kontakt os for mere info →

Kundeartikler

Kundeartikler
Kundeartikler en er effektfuld og troværdig markedsføringskanal, når I ønsker at formidle kunderelaterede succeshistorier til potentielle kunder. Jeres eksisterende kunders positive udtalelser om jeres samarbejde og opnåede resultater virker nemlig langt mere troværdige og overbevisende, end jeres egne ord.

Kontakt os for mere info →

PR

PR

Positiv omtale i medierne er langt mere troværdigt end annoncer og selvros på din virksomheds hjemmeside. Men din pressemeddelelse skal vinkles og formidle din historie på en interessant måde for at fange redaktionernes interesse. Gør den til gengæld det, får du billig og effektiv reklame.
 Kontakt os for mere info →

Korrektur

Korrektur
Det er ikke ligegyldigt, om din virksomhed er ‘profesionel’ eller ‘professionel’. Er jeres brochure, hjemmeside, nyhedsbrev, årsberetning osv. fuld af fejl, svær at forstå eller på anden måde sjusket i forhold til formål og målgruppe, så kan omverdenen tænke, at jeres virksomhed, jeres produkter og service er det samme.

Se priser her →

Få en Sprogpolitik eller Skriveguide – som medarbejderne forstår, og omverdenen mærker!

Uanset om du sælger verdens bedste produkter eller tilbyder landets bedste service, så kommer du ikke udenom, at din virksomheds succes, relationer og ansigt udadtil i høj grad er påvirket af, hvordan du og din virksomhed kommunikerer til og med omverdenen. <

Jeres sproglige profil er med til at styrke eller svække den positive opfattelse, omverdenen har af jer, jeres værdier, services og kompetencer: Så hvorfor ikke bruge den bevidst?

Med en sprogpolitik får I:

  • ensartet jeres sproglige profil i al jeres skriftlige kommunikation, uanset hvem af jeres medarbejdere der skriver hvad
  • sammenhæng mellem jeres skriftlige kommunikation og målsætninger og understøttet de værdier og den profil, I vil være kendt for
  • færre henvendelser fra kunder, der ikke har forstået jer rigtigt og dermed større kundetilfredshed og mere tid til andre opgaver
  • mere effektive medarbejdere med klare retningslinjer for, hvordan de skal skrive nyhedsbreve, kundemails, produktark, på hjemmesiden osv.
  • et effektivt værktøj til hurtigt at få nye medarbejdere, eksterne kommunikationskonsulenter og samarbejdspartnere ind i jeres skriftlige arbejdsgang

Få en sprogpolitik
Lad ProScript hjælpe jer med at udvikle eller revidere jeres sprogpolitik eller skriveguides: Vi kan formulere en brugbar politik/skriveguides til jer fra a til z eller planlægge en workshop, hvor ledelsen og relevante skrivende medarbejder er med til at udvikle det færdige resultat. Mulighederne er mange.

Få sprogpolitikken til at leve

Vi hjælper jer også meget gerne med at føre jeres nye sprogpolitik ud i livet: Det kan fx gøres med et ’Sæt i gang’-kursus, der præsenterer relevante medarbejderne for de nye skriveregler, og som ruster dem til at følge reglerne i praksis. Sådan et kursus er også oplagt at ’genbruge’ løbende til hurtigt og effektivt at sætte nyansatte eller samarbejdspartnere ind i jeres virksomheds måde at skrive på.

Kontakt os, og hør mere om jeres mange muligheder.

pdf-icon-smallDownload beskrivelse her.

Brug for en sprogpolitik?
Er jeres sproglige udtryk ensartet? Understøtter jeres nyhedsbreve, mails, tekster på hjemmesiden osv. jeres identitet, gode service og jeres faglige kompetencer? Eller skaber I sprogligt afstand til jeres kunder, og taler I forbi dem?
Er I i tvivl, om I har brug for en (ny) sprogpolitik, så lad os starte med at tage pulsen på jeres nuværende sproglige profil.
Læs mere her!